Vrijdag 19 augustus - Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Karin Smits - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 augustus - Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Karin Smits - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 augustus - Moab

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Moab

We staan op een prachtig plekje op de camping. Als je goed op de foto’s kijkt kun je de rotsen van Monument Valley op de achtergrond zien. Helaas stikt het er van de vliegen dus na een goed ontbijt en een lekker douche besluiten we toch maar te vertrekken.
Vandaag rijden we naar Moab een rit van 237 kilometer. Omdat we 3 dagen in Moab zullen blijven doen we het rustig aan
We komen vroeg in Moab aan en besluiten eerst een lekker broodje te halen bij de Subway. $6,00 voor een broodje, beker drinken (gratis refill) en... een lekker zakje chips. Dat valt goed in de smaak.
We krijgen plek 1 toegewezen, vooraan op de camping tegenover de douches en het zwembad. Helaas ook tegenover een container met afval en omdat we dus een aantal nachten zullen blijven vragen we een andere plek. Het wordt nu een plekje helemaal achteraan naast het plaatselijke sportveld. De plek is prima alleen de wifi hapert nogal. (misschien toch beter vooraan kunnen blijven staan??) Omdat het best warm is en we een dagje rustig aan willen doen vermaken we ons de rest van de dag bij het zwembad.